Monday, November 19, 2012

Selamat Jalan Untuk UMNO... INI KALI LAH

Diketika ini rata-rata orang dan rakyat memperkata keberkesanan kerja yang dilakukan oleh Pakatan Rakyat yang terdiri Parti Keadilan Rakyat (PKR), Parti Islam Malaysia (PAS), Democratic Action Parti (DAP). Penjelasan demi penjelasan, pembokaran demi pembokaran yang dilakukan oleh UMNO BN (pemerintah) dilakukan dengan cekap dan penuh fakta.


Pemimpin-pemim Pakatan Rakyat yang berani kedepan membela nasib rakyat telah banyak menyedarkan banyak rakyat bawahan dan juga golongan muda. Tidak kurang dengan itu juga golongan koporat dan profesional turut bersama menyatakan pendirian bahawa INI KALI LAH.....kita tukar kerajaan Barisan Nasional (UMNO) kepada Kerajaan yang lebih BERKEBAJIKAN.

Road show yang dilakukan oleh kepimpinan Pakatan Rakyat membuahkan hasil dan ini amat mengecutkan UMNO Barisan Nasional. Mereka menyerang Pimpinan dengan makian dan cerca serta fitnah berterusan dengan harapan dapat  MEMATIKAN KEREKTOR. Mereka UMNO Barisan Nasional bukan saja menyerang Kepimpinan tetapi mengugut rakyat supaya tidak memberi sokongan kepada Pakatan Rakyat, menakutkan rakyat dengan isu Penjajahan Baru, Perkauman, Hukum Hudud, dan berbagai lagi perkara yang berkisar tentang ugutan.

Tidak sahaja dengan ugutan mereka menabur rakyat denngan gula-gula kemenangan untuk menyejukan hati rakyat dan pengundi. Tapi Rakyat sekarang bukan 10 tahun atau 20 tahun yang lepas, rakyat sudah bijak untuk menilai. Makin rakyat dan pengundi ditekan makin ramai akan bertindak.

INI KALILAH.... tiada harapan lagi untuk UMNO Barisan Nasional berkokok..Hayat UMNO akan berkubur dalam Pilihanraya ke 13.. itu janji rakyat untuk menukar Kerajaan yang penuh dengan kekotoran. Jadi INI KALILAH Selamat Jalan Untuk UMNO.

No comments: