Thursday, December 18, 2008

P36: YANG MEMBELA @ MENGHANCURKAN RAKYAT


Hanya rakyat Kuala Terengganu yang bisa menentukannya....

Bahang pilihanraya semakin hampir dan semua orang tertanya-tanya siapakah calonnya samaada dari Barisan Nasional (BN) atau Pakatan Rakyat (PR).
BN pun berkokoklah di media-media bahawa calon nya akan diumumkan pada hari sabtu sehari sebelum PR menamakan calonnya. Media media arus perdana rancak memperkatanya siapa calonnya. Bagi Rakyat Kuala Terengganu walau siapapun calonnya jangan jadi macam pak kadok, ayam menang kampung tergadai. Jadi buatlah pilihan yang bijak yang boleh merialisasikan harapan baru terbentuk.

Wahai pengundi -pengundi Kuala Terengganu lihatlah kemewahan yang diterima sebelum ini apakah ia nya sampai kepada rakyat. Hanya segelintir saja yang kaya itupun kroni-kroninya. Apakah yang dibanggakan dengan Masjid kristalnya, Monsun Cup, Lapangan terbangnya dan lain-lain jika masih banyak rakyat bawahan yang masih miskin. Adakah semua kebanggaan itu boleh digunakan oleh golongan ini. Mungkin setahun sekali mereka ini dibawa melawat sebagai jajan untuk mengambil hati mereka ini.

Marilah kita memulakan langkah baru bagi memastikan Jalan ke Putra Jaya menjadi satu realiti.

....tak sabor teman untuk melihatnya.



No comments: