Monday, January 23, 2012

Ceramah Dato Seri Anwar kecoh di Kapar angkara KOMANDO atau KOMODO?



Dikhabarkan telah tercetus pergaduhan dua kumpulan semasa Ceramah Dato Seri Anwar ke Parlimen Kapar baru-baru ni. Dua puak bergaduh hanya tak nak satu pihak diberi publisiti dan dikhuatiri akan mendapat tempat di hati Dato Seri Anwar. Sebenarnya sikap menonjolkan diri dan inginkan perhatian dikalangan ahli-ahli PKR memang dah lama berlaku...difahamkan golongan yang suka mencetuskan provokasi ni adalah mereka yang kalah semasa Pemilihan MATC 2011 yang lalu..akibat dendam kesumat yang tak berkesudahan...kerja mereka hanya la suka membodek untuk mendapatkan perhatian berbanding dari mereka yang telah mendapat mandat yang membuat kerja..

Dimana rasionalnya akal MP Kapar yang menafikan dua individu Ketua AMK dan Ketua Wanita untuk bersama2 meraikan Dato Seri di atas pentas????

Apa nak heran ahli PKR yang macam ni...da jadi budaya da...dan yang pelik ada gak penyokong duk kata ini semua angkara UMNO tapi yang jelas ini semua adalah budaya UMNO yang meresap dalam diri ahli PKR...lagi mau tuduh UMNO ka???. Hehehe. Lawak betul la...

Ceramah Anwar kecoh - Politik - Sinar Harian

4 comments:

Anonymous said...

KETUA CABANG, KETUA AMK DAN WANITA ADALAH TALI BARUT UMNO.IBARAT IDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG2, ORANG LAIN YNAG BUAT PROGRAM, KENAPA MEREKA NI SIBUK SANGAT MEMBABI BUTA MENYAMBUT ANWAR? MALU LAH SIKIT.AWAL2 DIAJAK MEETING TAK MAHU DATANG PASTU SIBUK NAK GANTUNG BANNER NAK TONJOLKAN DIRI SENDIRI.PERANGAI SEBIJIK UMNO SIAL.DULU KETUA AMK DIPULAUKAN OLEH CABANG DAN KUTUK MCM2 KETUA CABANG DAN SEKARANG JILAT JUBOR KETUA CABANG.

Anonymous said...

komando tak buat kecoh k.. standard la kasar sedikit.. 901 kami berindak lebih tegas tapi orang ramai rilex je..

Anonymous said...

namapun KOMANDO memang la buat keje ganas..kalau tak ganas mampos orang terhimpit bila berasak2 tatkala ketibaan DSAI..tu pun kira cekap jugak la komando buat keje berbanding anggota RELA..
Yg peliknya apa kejadahnya anggota RELA sampai masuk dan naik ke atas pentas ekk??? bukan ke RELA ditugaskan menjaga lal lintas?? RELApun nak overshadow komando ke???

Anonymous said...

SAYA PERHATIKAN..SUKERELAWAN YANG BERBAJU OREN TCEGAT JE TAK BUAT APA2...PUNYA LA RAMAI DA MACAM KENDURI LAK TAPI TAKDE FUNGSI APA2..BUAT NGABIHKAN BOREH YO BUAT BAJU BANYAK2...PIRAHHHHH