Monday, February 27, 2012

JAIP KATA TAK KHALWATPUN...MANA PUNYA UNDANG2 LU ORANG PAKAI AA..DUK BILIK SORANG2 TU KHALWAT KE???

Terkini Dari JAIP: Ustaz Badrulamin Disahkan Tidak Berkhalwat??

Share 11

KUANTAN, 27 Feb: Laporan kes khalwat yang dikatakan melibatkan Dr Badrulamin Baharon tidak kuat kerana ketika pegawai JAIP sampai bilik berkenaan sudah penuh dengan orang. Menurut laporan Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), pegawai mereka hanya sampai ke bilik 8365 Hotel Swiss Garden hanya sekitar jam 4.30 pagi.




Dalam bilik berkenaan sudah ada Badrulamin, wanita berkenaan dan beberapa lelaki lain. Ini bermakna, JAIP tidak menangkap Badrulamin berdua-duaan. Pintu bilik berkenaan pula sudah terbuka dan Badrul dikelilingi oleh beberapa lelaki, kata sumber dari JAIP. 


Dr Badrulamin ketika ditemui juga mendakwa beliau mempunyai saksi bagi membuktikannya tidak bersalah atas dakwaan khalwat dengan isteri orang di Kuantan pada Sabtu. "Saya bukan berdua-duaan. Anak perempuan itu dan beberapa orang lagi turut berada di situ," katanya yang enggan mendedahkan saksi itu pada masa ini.


Blog Umno mula menyiarkan pelbagai laporan berkaitan tangkapan ini termasuk kononnya Badrul hanya memakai tuala ketika ditangkap. Blog itu juga melaporkan kononnya Harakah membuat laporan muka depan penangkapan ini. Padahal, Harakah tidak pernah membuat laporan berkenaan (gambar bawah).

Penipuan dari blogger umno, Apakah kalau tak menipu, bukan umno namanya?




Penjelasan Badrulamin disini




Bersambung disini

No comments: